неділя, 20 листопада 2022 р.

 15.11.2022р. 



Хатні справи

Speaking Lesson

 

Мета уроку: повторення вивчених ЛО за темою розділу, формування навичок використання лексичних одиниць в усному та писемному мовленні, уведення граматичних форм займенників: somebody - everybody - anybody - nobody, розвиток  навичок спілкування, розвиток мовної здогадки та реакції, розвивати пам'ять та логічне мислення,  навчати працювати в парах та міні-групах, виховувати любов до праці та повагу до чужого труда.

Очікувані результати: в кінці уроку учні можуть назвати основні хатні справи, що вони роблять кожного дня по дому, будують речення з новими ЛО в межах теми уроку, учні розуміють значення та правильно використовують в усному та письмовому мовленні займенники somebody - everybody - anybody - nobody.

 

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Warm-up



Робота в парах. Учні повинні розкласти назви під малюнками.

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Speaking Practice

Робота за граматичними картками. Повторення граматичного матеріалу:

Grammar Card 4

Complete the sentences with SOMEBODY, ANYBODY or NOBODY

 

There is ______________ in the classroom.

There isn’t ______________ in the garden.

There is ______________ at school at this time of the day. It’s closed.

Who are you going to visit? I’m going to visit ________________. But, it’s a secret!

What’s happening? I don’t know. ______________ knows.

Do you know_______________ in Rio de Janeiro?

Who did you meet? ________________. The party was over.

I’m lonely. I don’t have ______________ to talk to.

 

 

Робота з лексичними картками (див. додаток лексика):


Учні тягнуть по картці та запитують:

- How often do you …?

- I …. Twice a week (every day, every week,

on weekends etc.)

 

Discussion

Answer the questions.

1. Do you do anything at home after school?

2. Do you help anybody at home?

3. Do you get anything for doing chores?

4. Have you got anything unusual at home?

 

Вправа 2 на сторінці 59

Обговорення текстів разом.

 

Play Game

Учні працюють в парах. Кожен отримує записку від мами (підготуйте нотатки, що потрібно зробити , поки відсутні батьки). Розігруємо діалог:

- Let's go for a walk?

- I can't. My mom says I have to …. Let's meet in an hour?

- OK


Вправа 4 на сторінці 60

Ділимо клас на дві команди. Одна - за те, що потрібно дітям виконувати домашню роботу. Інша - проти.

Немає коментарів:

Дописати коментар