неділя, 20 листопада 2022 р.

 5 клас 3 розділ

Lesson 6

The subject: Опис речей

Aims:

   удосконалювати читання, говоріння, письмо та аудіювання, практикувати сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді, активізувати актерську майстерність.

   розвивати навички читання з приділенням уваги виділеним словам, розвивати діалогічне мовлення та актерську майстерність учнів.

   виховувати розуміння поняття «друг, дружба», виховувати культуру ввічливого ставлення один до одного.

Type of the lesson: урок застосування вмінь і навичок.

Structure: заперечне речення з have got.

Activities at the lesson: робота з підручником, робота з зошитом, активні ігри, робота в парах, робота з картками, робота з інтерактивною презентацією, робота з онлайн грою.

Equipment: підручник, аудіозаписи, робочий зошит, комп’ютер, картки, відео, інтерактивна презентація, онлайн гра.

Lesson materials:

1.  WARM UP “HAVE GOT, HAS GOT”: https://youtu.be/Yt-hSqH8mOk

2.  Інтерактивна презентація до вправи 2,стор.27 матеріалах)

3.  Фізкульхвилинка - руханка ХОМ'ЯЧКИ: https://youtu.be/3suQb7il4kM

4.  Онлайн гра до вправи 3,стор.27: https://wordwall.net/play/36508/803/240

5.  Принтабельні картки до вправи 3,стор.27 (в матеріалах)

6.  Картки до гри SUMMARIZING матеріалах)

7.  SUMMARIZING “HAVE AND HAS”: https://youtu.be/IYJwPbH5QMo

Expected results: можуть розповісти про власність і скласти список речей відповідно до картинки.

 


 

⸦Warm-up


Procedure:


Послухайте та попрацюйте з відео “HAVE GOT, HAS GOT”.

 

⸦Presentation

Пригадайте вживання have got, has got.


⸦Practice

 

 

Reading Ex.1,p.27

Учні читають тексти вправи 2, стор.26 та складають табличку.

 

GRAMMAR REFERENCE AND PRACTICE

Учні виконують граматичні вправи на стор. 140.

 

Listening + Interactive Presentation Ex.2,p.27

 

-   Запропонуйте дітям прослухати аудіо запис та обрати вірні слова, позначити в зошитах.

-   Попрацюйте з інтерактивною презентацією до вправи.

Physical Activity

Відпочиньте! Виконайте разом з учнями фізкультхвилинку "Хом’ячки"

 

Writing Ex.1,p.21 WB

 

-   Запропонуйте дітям записати заперечення в робочі зошити.

 

Writing Ex.2,p.21 WB

 

Учні розглядають малюнки та відмічають вірні та хибні речення в робочих зошитах.

 

Writing Ex.3,p.21 WB

 

Учні складають діалоги з have got / haven’t got та записують в зошити.

 

⸦Summarizing Пограйте в гру « I’ve got …» Перший учень: I’ve got a book.

Другий учень повторює: You’ve got a book. I’ve got a pen.

Третій учень розказує про двох перших, потім про себе і так далі: He’s got a book. She’s got a pen. I’ve got a pencil.

Останнім у гру вступає учитель і розказує про всіх учнів, і додає про себе.

Для того, щоб гра була легшою, роздайте кожному учню картку з предметом яку він триматиме так, щоб всі бачили і змогли розказати. Картки в матеріалах.

 

Homework Ex.4,p.27    Ex.4,p.21 WB

Немає коментарів:

Дописати коментар