29.09.2022р. День учнівського самоврядування. Урок у 5 класі на тему "Мій дім. Розміщення кімнат і речей"проводить учень 9 класу Ліпецький Андрій.
The subject: Мій дім. Розміщення кімнат і речей.
Aims:
● практикувати вживання лексичних одиниць за темою уроку, практикувати
навички слухання, читання, письма, говоріння, пригадати вживання конструкцій
There is/ There are, on/in активізувати навички складання речень на письмі.
● розвивати творчі здібності учнів.
● виховувати старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.
Type of the lesson: урок застосування знань, умінь та навичок.
Structure: конструкції There is/ there are; in/on.
Activities at the lesson: робота з підручником, робота з зошитом, активні ігри,
робота з інтерактивними презентаціями, робота з онлайн іграми, робота з
відеословником, робота з картками до вправи.
Equipment: підручник, аудіозаписи, робочий зошит, комп’ютер, інтерактивні
презентації, картки, відеословник, відео, онлайн ігри.
Lesson materials:
1. WARM UP THERE IS THERE ARE SONG: https://youtu.be/MPb5s1N8Hvg
2. Картки для читання (в матеріалах)
3. Онлайн гра до вправи 1,стор.17 WB: https://wordwall.net/play/36247/094/263
4. Картки до вправи 1,стор.17 WB (в матеріалах)
5. Фізкультхвилинка “CLAP SNAP” - Icona pop: https://youtu.be/ONgLocEd6EI
6. There is / There are – Відеословник + Практика: https://youtu.be/qJ5q1cmJZ7o
7. Інтерактивна презентація-тренажер до відеословника “There is/There are”(в матеріалах)
8. Інтерактивна презентація до вправи 2,23 (в матеріалах)
9. Онлайн гра до вправи 3, 17: https://learningapps.org/watch?v=pxz5mubaj22
10. SUMMARIZING There is / There are Exercises: https://youtu.be/ZjhOgnROluo
Expected results: можуть визначити місцезнаходження предметів чи людей в
будинку.
Procedure:
⸦Warm-up
Подивіться, послухайте та поспівайте разом з учнями пісеньку “There is/There are
song”. Поговоріть про зміст пісні.
PREPARE 5 UNIT 2 ©by Alla Yarova
⸦Presentation
> GRAMMAR
Пригадайте вживання There is / There are, on / in, користуючись табличкою в
підручнику.
⸦Practice
Speaking Ex.1,p.23
- Учні розглядують табличку, та складають розповіді про фото стор.22,
використовуючи речення з таблички.
- Запропонуйте учням розглянути малюнки та скласти речення.
Grammar p.139
- Запропонуйте дітям виконати в зошитах граматичні вправи.
Matching + Online Game + Сards Ех.1, р.17 WB
- Учні розглядають слова та ставлять їх у вірному порядку. Записують в зошити.
- Пограйте разом в онлайн гру.
- Роздайте дітям картки з завданнями за вправою. Учні виконують завдання на
картках.
Reading Cards (в матеріалах)
Роздайте учням картки для читання. Учні читають, вставляючи потрібні слова.
Listening Ex.2,3 p.23
- Учні переглядають малюнки на стор.22, слухають аудіозапис та виконують
завдання вправи.
- Запропонуйте учням погратись з інтерактивною презентацією.
- Учні слухають знову та повторюють.
◦Physical Activity
Відпочиньте! Виконайте разом з учнями веселу фізкультхвилинку “CLAP SNAP”
Writing Ex.3,p.17 WB
- Учні вставляють потрібні слова в речення та записують в зошити.
- Пограйте разом в онлайн гру до вправи.
Video - Vocabulary & Presentation.
> Перегляньте разом з учнями відеословник + Practice “There is / There are”
> Попрацюйте з інтерактивною презентацією-тренажером до відеословника.
Writing Ex.4,p.17
Запропонуйте учням переглянути картинки та скласти речення, використовуючи
вивчені конструкції.
⸦Summarizing
Послухайте та повторіть разом за диктором речення у відеоролику “There is /
There are Exercises”
⸦ Homework Ex.2,p.17 WB Ex.4,p.23
Немає коментарів:
Дописати коментар