неділя, 20 листопада 2022 р.

 29.09.2022р. День учнівського самоврядування. Урок у 5 класі на тему "Мій дім. Розміщення кімнат і речей"проводить учень 9 класу Ліпецький Андрій.

 


The subject: Мій дім. Розміщення кімнат і речей.

Aims:

● практикувати вживання лексичних одиниць за темою уроку, практикувати

навички слухання, читання, письма, говоріння, пригадати вживання конструкцій

There is/ There are, on/in активізувати навички складання речень на письмі.

● розвивати творчі здібності учнів.

● виховувати старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.

Type of the lesson: урок застосування знань, умінь та навичок.

Structure: конструкції There is/ there are; in/on.

Activities at the lesson: робота з підручником, робота з зошитом, активні ігри,

робота з інтерактивними презентаціями, робота з онлайн іграми, робота з

відеословником, робота з картками до вправи.

Equipment: підручник, аудіозаписи, робочий зошит, комп’ютер, інтерактивні

презентації, картки, відеословник, відео, онлайн ігри.

Lesson materials:

1. WARM UP THERE IS THERE ARE SONG: https://youtu.be/MPb5s1N8Hvg

2. Картки для читання (в матеріалах)

3. Онлайн гра до вправи 1,стор.17 WB: https://wordwall.net/play/36247/094/263

4. Картки до вправи 1,стор.17 WB (в матеріалах)

5. Фізкультхвилинка “CLAP SNAP” - Icona pop: https://youtu.be/ONgLocEd6EI

6. There is / There are – Відеословник + Практика: https://youtu.be/qJ5q1cmJZ7o

7. Інтерактивна презентація-тренажер до відеословника “There is/There are”(в матеріалах)

8. Інтерактивна презентація до вправи 2,23 (в матеріалах)

9. Онлайн гра до вправи 3, 17: https://learningapps.org/watch?v=pxz5mubaj22

10. SUMMARIZING There is / There are Exercises: https://youtu.be/ZjhOgnROluo

Expected results: можуть визначити місцезнаходження предметів чи людей в

будинку.


Procedure:


⸦Warm-up


Подивіться, послухайте та поспівайте разом з учнями пісеньку “There is/There are

song”. Поговоріть про зміст пісні.


PREPARE 5 UNIT 2 ©by Alla Yarova


⸦Presentation


> GRAMMAR

Пригадайте вживання There is / There are, on / in, користуючись табличкою в

підручнику.

⸦Practice

Speaking Ex.1,p.23

- Учні розглядують табличку, та складають розповіді про фото стор.22,

використовуючи речення з таблички.

- Запропонуйте учням розглянути малюнки та скласти речення.

Grammar p.139

- Запропонуйте дітям виконати в зошитах граматичні вправи.


Matching + Online Game + Сards Ех.1, р.17 WB

- Учні розглядають слова та ставлять їх у вірному порядку. Записують в зошити.

- Пограйте разом в онлайн гру.

- Роздайте дітям картки з завданнями за вправою. Учні виконують завдання на

картках.


Reading Cards (в матеріалах)

Роздайте учням картки для читання. Учні читають, вставляючи потрібні слова.


Listening Ex.2,3 p.23

- Учні переглядають малюнки на стор.22, слухають аудіозапис та виконують

завдання вправи.

- Запропонуйте учням погратись з інтерактивною презентацією.

- Учні слухають знову та повторюють.


◦Physical Activity


Відпочиньте! Виконайте разом з учнями веселу фізкультхвилинку “CLAP SNAP”

Writing Ex.3,p.17 WB

- Учні вставляють потрібні слова в речення та записують в зошити.

- Пограйте разом в онлайн гру до вправи.


Video - Vocabulary & Presentation.

> Перегляньте разом з учнями відеословник + Practice “There is / There are”

> Попрацюйте з інтерактивною презентацією-тренажером до відеословника.

Writing Ex.4,p.17

Запропонуйте учням переглянути картинки та скласти речення, використовуючи

вивчені конструкції.

⸦Summarizing


Послухайте та повторіть разом за диктором речення у відеоролику “There is /

There are Exercises”


⸦ Homework Ex.2,p.17 WB Ex.4,p.23

Немає коментарів:

Дописати коментар